Cemix

Cemix se află într-un proces major de rebranding


 

Pentru a facilita identificarea mai rapidă și mai ușoară și pentru a înlesni procesul de luare a deciziilor de către clienți, ambalajul produselor Cemix va fi schimbat radical: fiecare grupă de produse va avea o culoare unică, iar produsele vor avea un cod numeric unic din patru cifre. 

În același timp, materialele de marketing și interfețele online ale companiei vor fi de asemenea supuse unor schimbări majore. Rebrandingul la nivelul întregului grup va începe la sfârșitul anului 2023.

 

Care este scopul modificărilor?

  • de a asigura ca Cemix să fie prezent în toate țările din regiune cu aceeași imagine, elemente vizuale și soluții bazate pe aceleași principii. 

  • de a îmbunătăți funcționalitatea și atractivitatea ambalajelor produselor, punând în același timp în evidență profesionalismul, standardizarea și comunicarea pe aceeași bază. 

  • de a se asigura că imaginea modernizată și proaspătă a mărcii exprimă și mai mult decât până acum calitatea și senzația de premium pentru consumatori.

Ce va rămâne neschimbat?

Deși rebrandingul este într-adevăr o schimbare majoră, există unele elemente de bază care rămân neschimbate:

  • de exemplu, logo-ul Cemix nu se va schimba, iar culoarea albastru cobalt, bine cunoscută și acceptată pe scară largă, care a fost un semn distinctiv al companiei încă de la înființare, va rămâne.

  • pe lângă numerele de identificare a produselor din patru cifre, nou introduse, vor fi utilizate în continuare și denumirile produselor, deoarece acestea reprezintă deja o valoare de marcă în sine.

Ce se va schimba?

Ambalajele produselor vor fi complet modificate, schimbându-se culorile, fonturile, pictogramele, informațiile, formele distinctive și grafica. Toate acestea pentru a-i ajuta pe clienți să fie mai bine informați și să facă alegeri mai informate.

Pentru a facilita identificarea, fiecărui grup de produse i se atribuie o culoare unică, iar produsele primesc un cod numeric unic din patru cifre, care va fi indicat în mod vizibil pe ambalaj. 

Sistemul de coduri de produse, format din următoarele categorii, este utilizat de toți membrii grupului Cemix:

  • 1000 Construction System - Sisteme de construcții
  • 2000 Facade System – Sisteme de fațadă
  • 4000 Indoor Wall System – Sisteme pentru pereți interiori
  • 5000 Floor System – Sistem de pardoseală
  • 8000 Covering System – Sisteme de acoperire
  • 9000 Outdoor System – Sisteme pentru exterior

 

Pictogramele ușor de interpretat de pe ambalaj vor ajuta la luarea deciziei de cumpărare. Marcajele de pe partea din față a ambalajului oferă informații despre utilizarea și funcția produsului, în timp ce marcajele de pe partea din spate oferă detalii importante despre design și modul de utilizare a produsului. 

În plus, diferitele materiale de marketing, broșuri și pliante vor fi reconcepute, iar interfețele online ale Cemix vor fi supuse, de asemenea, unor modificări semnificative în viitorul apropiat.

Haideți să descoperim și să explorăm împreună potențialul noilor ambalaje! 

Să simplificăm împreună utilizarea produselor noastre cu noile caracteristici ale noului design! 

 

CEMIX Romania

Director General:

Zsolt Halmagyi